halloj

Onsdag idag, har som sagt varit ledig. Inte hänt så himla mycket faktiskt. Vaknade vid 11 och hoppade snabbt in i duschen. Tjugo minuter senare så kom Linda för att ha lite mystajm innan hon åkte med bussen till götet. Vi lagade mat, eller lagade och lagade, men pasta med köttfärssås blev det i varje fall. Satt och snackade lite skit innan hon var tvungena att åka. Kul att träffa tokfian.

Senare ikväll kommer Michel tillbaka hit för att sova med mig, han är hemma och städar, duschar och hämtar kläder. Imorgon ska jag klippa moster i skolan och sedan hem och gosa med prinsen. Ska väl kanske smått fira att det är lov för mig. Får se om vi kommer i säng tidigt då, vilket vi skulle behöva eftersom att vi ska upp kl.4-5 på morgonen på fredag. Vi ska till Jönköping med pappa och kolla på bilar, haha, inte riktigt våran grej men vi gör det för pappas skull. Kan nog bli skoj, jag har ju med mig prinsen.

Kommentarer
Postat av: Fanny

SV: Ja men inget är lögn så man får ju stå för det man gjort. Varför skulle det vara mindre okej att skriva något dåligt en person gjort än något bra en person gjort? Och skulle jag utesluta att skriva om människorna jag haft runt mig skulle det inte bli mycket till "min historia" eftersom allt och alla påverkar ens liv.

bara min åsikt.

2010-03-31 @ 22:38:54
URL: http://fannyroethlisberger.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0