Länge sedan

Nu var det länge sedan som jag bloggade, har verkligen inte haft ork. Händer inte så himla mycket i mitt liv just nu, är så trött på livet. Skolan är pest, snön e pest, vädret e pest när det snöar titt som tätt, mycket är verkligen pest nu. Något som verkligen inte är pest är i varje fall min älskling, Michel, han lyser upp mina dagar. Så himla skönt att umgås mycket med honom nu, har ju ingen ork till något och med honom känns allt så lätt och avslappnat. Jag kan vara med honom och bara ligga och sova, vila eller liksom bara vara tyst. Det är tusen värt att ha honom. Känns så bra, kan verkligen slappna av med honom och släppa grejer som jag har väldigt svårt att släppa och det behöver jag.

Nu blev detta ett väldigt tråkigt blogginlägg, men så är det just nu. Kvällen kommer att spenderas hemma med pojkvännen. Imorgon ska jag för första gången övningsköra med min far, väldigt läskigt men ska bli otroligt roligt.

Håll utkik här inom den närmaste framtiden. Jag och två vänner, Sofia och Alexandra, kommer att starta ett UF företag och ni kommer att få läsa mer om det snart. Vi ska starta en blogg t.ex, men vill inte avslöja för mycket men jag tror att detta kommer att bli bra:).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0