måndag

Sov otroligt dåligt i natt utan min kärlek, helt galet alltså. Vaknade klockan nio och klev upp. Låg hela natten och bara snurrade, vaknade och hade inte någon ro. Han kommer snart hit så jag får sova med prinsen inatt, underbart.
Idag i skolan så hade vi först redovisning, muntlig, "Språkliga iakttagelser på APU salong" som gick jätte bra. Sedan hade vi en lång rast, typ 1h, så vi satte oss i chillrummet och åt mellis. Klockan två började våran make-up lektion där vi idag fick göra en klassisk svart sotning, a smokey eye. Sofia gjorde på mig och jag på henne. Otroligt roligt, älskar att arbeta med smink. Vi blev super snygga, även om Sofia inte gillade nyansen på skuggan. Jag provade sedan rött läppstift, såg för jävligt ut rent ut sagt. Alla skrattade, men jag förstår dom. När jag släppte ut håret här hemma så blev det mycket bättre.


Kommentarer
Postat av: ulrika

fin hårfärg du har! passar dig superbra :)

2010-03-30 @ 17:16:45
URL: http://usomiulrika.blogg.se/
Postat av: ulrika

sv: oh vad spännande! hur ljust? :) ska faktiskt slinga mitt hår ljusare nästa vecka också =)

2010-03-30 @ 18:33:20
URL: http://usomiulrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0