Mys och Ikea

Gårdags kvällen och natten spenderades hos Michel i Märsta. Bestämde vid halv åtta att jag skulle komma för han kunde smita från hans brors flickväns födelsedagsfirande. Helt underbart att få somna med sin prins. Vi tittade på film, pratade och har bara tagit det lungt och inte stressat om något. Otroligt skönt att bara få ta det otroligt lungt och inte behöva tänka på tid osv. Det är så man ska ha det på lov enligt mig. Idag så tog vi båda bussen från honom 15.34 och jag hoppade av i Väsby medans älskligen åkte vidare. Jag mötte min far vid 16.20 för att åka till Ikea där jag skulle titta på schäslong till mitt rum. Har nämligen insett att jag ska ställa upp barstolen och barbordet på vinden och köpa en schäslong att ha där och sitta i stället. Hittade en riktig godbit alltså. Får se om det blir den, ska kolla på Mio också innan jag bestämmer mig. Men det blir super tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0