Myshelg

Helgen har varit jätte härlig, ett bra slut på lovet helt enkelt. I fredags så kom pappa hit och vi åt pizza och pratade vilket verkligen behövdes. I Lördags så åkte jag och far ned på stan för lite shopping och lunch. Blev en kofta till mig samt ett par underställs byxor som jag fick av pappa. Hade super trevligt. Åt kina-buffé, gick i affärer och pratade av oss. Så skönt att få some time with daddy. På kvällen åkte jag till Michel för mys och filmkväll/natt. Åt choklad och hade det bra. Somnade runt fem, så var inte så hemskt pigg väl vid halv elva när Michel bestämde sig för att gå upp och kolla klart på filmen som vi somnade till. Vid halv tolv-tolv så gick jag i varje fall upp när Emelie ringde och meddelade att hon skulle till sina kusiner som bor precis bredvid Michel. Så jag gick ut för att säga hej till henne, hennes pojkvän och mamma. Super kul att träffa henne och Kristians lilla valp, as söt.
Vid ett-två så tog jag och Michel en promenad ned mot stationen och Ica för att handla med lite snacks innan vi satte oss på pendeln för att åka in mot stan och titta på bio. Vi hann helt perfekt till bion som var otroligt rolig. Farsan såg vi, kan jag varmt rekomendera. Jag skrattade mig igenom i princip hela filmen. Jätte bra.


vi köpte bokstavskakor och jag lekte lite..tog ett tag och hitta H, vi letade som dårar. C hade vi ätit upp också så vi jag fick fixa ett G till C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0