Nattetid

Tänkte passa på att skriva lite här nu så att jag håller mig vaken. Jag ska nämligen åka och möta min älskling i Årstaberg om 30min. Han tog lite väl lång tid på sig hemma och packa, så han kommer nu rätt sent, men men. Det blir i varje fall att typ somna direkt när han kommer för jag är super trött. Brukar inte riktigt bli att man somnar när man ska iofs, men det blir nog bra. Underbart att jag får sova nu 3:e natten i rad med min kära, det kallar jag underbart och ren lycka. Nej nu måste jag börja klä på mig vaarmt.

Tjingeling. Imorgon bär det av upp till Säter med kärleken. Det blir la gött det.


bjuder på en gammal bild från högstadiet, haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0