Pricktest

Jag har ju som sagt gjort allergitest idag och nu vet jag mina allerigier typ. Är allergisk mot alla pälsdjur, väldigt allergisk. Jag är även väldigt allergisk mot Björk, lite mot timotej och ganska mycket allergisk mot mögel. Så nu gäller det att undvika dessa grejer. Mår skit dåligt, har typ feberfrossa nästan och jätte hängig. Tror att det kan vara tack vare att dom fått in alla grejer jag är allergisk mot i min kropp.. det kan ju inte vara bra. Bio med Michel får vänta till en annan dag, jag mår ju som sagt inte bra plus att han hade glömt att hans brors flickvän fyller år så han skulle dit. Det var mysigt att få pussa på honom en stund idag ialf :).

Nu.. håller på att laga middag.




det kliade så otrooligt mycket. dom små "myggbetten/bölderna" visar att jag är allergisk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0