Sjukling igen

Sitter just nu i min säng och äter apelsin och dricker vatten, otroligt gott. Jag har lyckats blivit sjuk ännu en gång och är därför hemma från praktiken. Går jag dit så smittar jag min handledare och det är inte okej för hon är så stressad och har så mycket och har inte tid att bli sjuk.
Sov hos min kära pojkvän i natt så vaknade upp där. Han hade dock haft sån svår astma inatt att han inte vågade somna i och med att han kanske inte kunde fått luft i sömnen isåfall, så jag vaknade till några gånger och var orolig. Klockan nio kom han in och väckte mig, en liten sjukling och 10min senare kom han upp med frukost på sängen, underbart. Vid tio gick vi mot bussen för att åka till stationen, han gick av i centrum och jag vid station för att åka vidare in mot stan. Väl på pendeln så sms:ade jag min handledare och vi bestämde lite senare att jag skulle åka hem och vila. Träffade på Sofia en stund och väntade på hennes praktik i väntan på svar från Yasmine, trevligt trevligt. På väg hem så köpte jag som sagt apelsiner, nässpray och treo. Nu börjar uppdrag "Bli frisk". Måste verkligen jobba upp mitt immunförsvar, är ju sjuk konstant verkligen, och det är inte kul. Så apelsin och massa C-vitamin samt varma kläder. Får se hur det går, när nästa förkylning kommer.


Kommentarer
Postat av: Malin

Mums med apelsin! Och krya på dig ännu en gång vännen!

2010-03-17 @ 23:19:48
URL: http://mmlars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0