Sjuklingen

Ligger i sängen och väntar på att Lasse ska komma med pizza. Blev det idag för jag orkar inte röra en fena, är så slut i kroppen. Hatar verkligen att vara sjuk alltså, ni anar inte. Tänkte snart ta på mig pyjamas och läsa lite i en bok Michel ville att jag skulle läsa, "Du äger" av Mia Törnblad. Hon är så duktig, och man måste verkligen berätta för sig själv varje dag att du själv äger. Det glömmer nog de flesta faktiskt, men jag är ganska bra på det. Ska bli kul att läsa den i varje fall. Något tråkigt är att jag egentligen skulle vara hos min prins nu, men båda han och jag mår inte speciellt bra, sjuklingar. Ska i stället åka till honom till tolv imorgon. Jobbigt att sova ifrån varandra bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0