kärleken övervinner allt

Mycket som händer i mitt liv, har inte varit på topp nu sedan länge, men det början bli bättre nu. Många har tjatat på att jag ska blogga, men snälla, tjata inte. Jag bloggar när jag bloggar, och inte när ni ber mig om det.

Sommarlovet närmar sig, rättare sagt om 11dagar. Om 16 dagar så börjar jag och Michel att jobba uppe på hotellet. Två veckors jobb, sedan 3,5veckors ledighet innan vi slutar sommaren med ännu lite jobb där uppe. Är så glad över att min älskling följer med mig upp och jobbar nu i sommar. Detta ska bli den bästa sommaren, första sommaren med Michel och mitt sista sommarlov. Sommar, kärlek och pengar, vad mer kan man begära?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0